Sg.Petani,Kedah

Alhamdullilah sekali lagi aku berpeluang ke kedah..tq noriah sebab memberi kepercayan untuk menjadi op di majlis adik ipar nye di kuala ketil.. zakiah & saiful, sebenar nye banyak lg aku nak cerita pasal majlis dia org ni..mcm2 dugaan..apa pun korang tunggu la full entry wedding dia org ni. aku berada di sana selama 3 hari 2 malam,dah macam rancangan tv lak..aku duk hotel di sg.petani jauh jugak la dari rumah pegantin,majlis zakiah jumaat & ahad jadi hari sabtu adalah hari aku berjalan-jalan la..tp yg x best nye hujan pulak ..so tak boleh nak kemana..nasib la sebelah petang nye ok..dalam kul 4-5 petang aku pun keluar ..yer la x pernah sampai sg.petani,nak tengok gak macam mana tempat org ni..aku pun pusing punya pusing akhir nye aku pun jumpa jugak yang dinamakan bandar sungai petani.tempat pertama aku pergi stesyen keratapi. semasa berjalan2 di sekitar stesyen aku di tegur seorang pakcik ni....rupa nye dia ahli ASfONS (Angkatan Seni Foto Negeri Selangor) orang melaka tapi pernah tinggal di rawang.lama jugak kami bersembang2 pasal gambar dari zaman filem sampai digital ni. dengan masa yang singkat x banyak yg sempat aku shoot sebab hari dah nak malam..sebenar nye aku takut jugak jalan sorang kat tempat org..so korang layan la gambar2 yg sempat aku ambik ni.. En.Abdul Hadi pemilik restoran & homestay (asfons). jangan lupa comment sekali yer..

2 comments:

    teringat saye kat sp..hehehhe
    baru balik juge dr sp..ade taekwondo tournament..nice shot

     

    tq alin sudi singgah

     

Blogger Templates by Blog Forum