One Team

Sabtu, 13 june 2009, Hari ni aku takder job tapi banyak kerja yang tertangguh nak edit gambar, membetulkan kereta, gunting gambut dan macam2 lah keje aku nak buat..tp mcm biasa la ..apa yg kita nak buat tentu tak jadi..lepas je aku keluar dari spa kete (biasa la kete pun nak gi spa)..aku dpt msg dari kwn adik aku iaitu si jawer atau nama betul izwan..ajak join dia. kata nye ada even terbesar ada kete sport, mewah ,ada makan-makan dan mcm2 la aku pun x dpt nak membayang kan mcm mana..(org kalau dah pegang camera pantang dgr ada even nak pergi je) mcm biasa aku akan ajak kawan2 yang free..yer la nak shoot sorang2 tak best. mior,akmal, faiz dan aku saja akan pergi serbu tempat tu, kawan2 yg lain sori lor tak ajak sebab aku tau korang semua sebuk. majlis tu berlangsung di tasik shah alam betul2 berhadapan dengan sirim. aku ingat kan even tv3 ..yer la yang bagi tau aku tu staff tv3 rupa nye even one team..aku pun tak tau apa benda one team tu, tapi dari risikan aku rupa nye dia orang ni syarikat MLM..kalau betul la,aku pun x tau. punya la ramai manusia mungkin semua ahli-ahli one team jugak kot dgn sorakan yang berlawan antara satu sama lain...yang pelik nye semua ahli muda-muda..tah la makin aku tak paham. bila saja kereta-kereta seperti CLS,Brabus, 5 series, 3 series, Z4, Nissan 350z, Honda Intergra, Subaru Impreza dan mcm2 lg datang.... lagi kuat sorakan dia orang dgn laugan

"Ape kabar semuaaa???"
"kabar baik! Yesssss!!!"
" abg hansom..nak saiiinnnn!!"

makin pelik lak aku tgk....tp Rasa bangga je kalau aku yg duk dlm kete tu..hihihihi. kami pun tak lama kat sini sebab kami nak ke sunway. si akmal dah janji dengan jas. kat sana pun ada even pasal kereta jugak. korang nak tgk even tu mcm mana?. tunggggguuuuuu ......

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum