GFII President Cup 2009


Event : GFII Golf Tournament
Tempat: Kelab Golf Sultan Abdul Aziz Shah(KGSAAS)
Tarikh: 29 March 2009

semenjak dua menjak ni..terasa rajin la pulak nak upload gambar. mungkin aku asik tertinggal dengan kawan-kawan yang lain dan terasa nak bersaing je dengan dia orang..tapi takper persaigan sihat. lepas ni aku akan selongkar lagi gambar-gambar lama dan akan menyusur kemudian satu persatu hihihihi..ok berbalik pada cerita golf ni. seramai 6 orang photographer telah turun menjalankan tugas dan di sini lah bermula nye creative 9 images. rupa nye sukan golf ni tengok je senang tapi susah jugak nak main..banyak peraturan. aku pun dah tak ingat apa peraturan dia, nak shoot pun kena ada peraturan..kalau tak mau kena baling dengan club. tapi aku rasa terharu la sebab aku berjaya mendapat gambar yang terbaik untuk dihadiahkan pada tan sri dato' seri (dr.) Hj.Abu Hassan Hj.Omar (bekas menteri besar selangor). ok cerita gambar yang mana terbaik tu korang tunggu la next entry..sementara tu layan la serba sikit gambar tournament ni.. Dari belakang kanan: Faiz, Tom, Rizal, Wan.
Dari depan kanan: Akmal dan aku Ajib.

0 comments:

Blogger Templates by Blog Forum