7D

Semenjak 2menjak ni ramai penggiat seni foto dah beralih ke 7D..7D bukan no ekor tapi 1 jenis camera keluaran terbaru dari pengeluar canon..mula2 aku dapat tahu yus @ matranggie dgn pevey beli dulu..baru2 ni seorang kawan aku pun dah beralih dari cap N ke C7D..aku ke studio dia yg baru siap pergi melihat,memegang,mengodek dan mencuba permainan terbaru ni yang pasti nye memang lazat..nak tahu lebih lanjut tgk kat www.dpreview.com. lepas ni yg ada 40d beralih ke 7d atau 5dmII..bagi aku lens,pengalaman dan ilmu yg aku pentingkan dulu..dia org xper la..masyyuukkk..aku ikut dari belakang je la..tak larat nak ikut..1 lagi berita baru aku terima..ada sorang lg sahabat akan ke 7D jugak setelah melihat keadaan sekeliling semakin dipenuhi 7D .nak tahu siapa kita sama2 tunggu dan lihat.

2 comments:

    warghkakaka..aku dengar afro tu pun...nak beli gak.ekkekekekek,,ajib ko wajib beli...iso wehh iso...ekekkeke

     

    hahahaha..tu la pasal...kalau aku beli iso je boleh x yus..masukkan kat 40d..akkakaka

     

Blogger Templates by Blog Forum